20.8.16

'Zanim się pojawiłeś' - Jojo Moyes

"Po prostu żyj dobrze."
________________________________


Tytuł: Zanim się pojawiłeś
Tytuł oryginału: Me before You
Autor: Jojo Moyes
Data wydania: 27.04.2016
Wydawnictwo: Świat Książki
Liczba stron: 384
Cena na okładce: 34,90 zł


Witam Was po kolejnej przerwie, długiej, długie, długiej przerwie. Przepraszam po raz kolejny, trochę zawiodłam. Niestety odkąd zaczęły się wakacje aż do teraz nie miałam ochoty ani czasu zaglądać do żadnej książki (co jest dziwne). Przez ostatnie kilka dni się zebrałam i dokończyłam w końcu powieść Jojo Moyes 'Zanim się pojawiłeś. Prawdą jest, że książki popularne w ostatnim czasie zawsze mnie od siebie odrzucają, jednak tutaj było inaczej. Kupiłam ją z czystej ciekawości i zakochałam się!
Książka opowiada historie Lou Clark, której rodzina ma problemy finansowe. Straciła ona prace w kawiarni i jest w trakcie szukania nowej. Właśnie wtedy dostaje posadę opiekunki młodego mężczyzny, który wskutek tragicznego wypadku potrzebuje ciągłej opieki. Will Traynor od samego początku jest wrogo do tego nastawiony. Lou przez cały czas cierpliwie znosi każde jego humorki. Żadne z nich nie wiedziało, że ta znajomość odmieni ich życie na zawsze. 
______________________________________________
- Czasami, Clark, właściwie tylko dla ciebie chce mi się wstawać rano
________________________________________________

Właściwie co tu dużo mówić, pozycja zdecydowanie warta uwagi. Podczas czytania płakałam może raz, ale ostatnie strony wstrząsnęły mną i to bardzo. Stało się całkowicie coś innego niż myślałam. Gdybym tylko mogła to podziękowałabym autorce za tak wspaniałą książkę. Fakt faktem, że nie jest ona pozycją, którą będę kochać do końca życia, ale jest naprawdę świetna i na pewno zapadnie w mojej pamięci na długo. Co do ekranizacji jest tak samo dobra, więc jeśli ktoś nie przepada za czytaniem niech zabiera się za oglądanie filmu!







Ogólna ocena: 8/10


Brak komentarzy :

Prześlij komentarz

Szablon dla Bloggera stworzony przez Blokotka