9.9.16

"Say it" - Paula Bartosiak

"Teraz widzę, że w biegu po szczęście 
potknęłam się o własne nogi."
___________________________________________________________



Tytuł: Say it
Autor: Paula Bartosiak
Data wydania: 1.02.2016
Wydawnictwo: Novae Res
Liczba stron: 372
Cena na okładce: 34 zł


Dzisiaj przychodzę do Was z jedną z moich ulubionych książek, a mianowicie "Say it". Na wstępie chciałabym jeszcze pogratulować Pauli ( która tak poza tym jest strasznie miłą osobą) wydania swojej pierwszej książki! 'Say it" jest to debiut młodej pisarki Pauli Bartosiak, która początkowo swoją powieść opublikowała na platformie Wattpad. Na jej profil trafiłam całkowicie przypadkiem i strasznie spodobały mi się jej opowiadania. Bardzo wciągnęłam się w czytanie "Say it" więc po premierze postanowiłam zaopatrzyć się w swój egzemplarz.
Przechodząc do sedna. Pozycja ta opowiada historie nastolatki o imieniu Natalie, żyjącą w Long Beach w Kalifornii, która prowadzi zwyczajne życie, nie wyróżnia się niczym spośród tłumu. Za to jej siostra jest kompletnym przeciwieństwem. Grace codziennie imprezuje i nie myśli o żadnych konsekwencjach. Grace ma także chłopaka - Jaysona. Facet bez jakich kol wiek zahamowań. Po pewnym czasie Natt zostaje zmieniona przez swoją siostrę i nie podejrzewa, że oprócz jej ubrań i kosmetyków przejmie również.....uczucia Jaysona!
W międzyczasie dziewczyna przypadkowo poznaje również Dylana, z którym świetnie się dogaduje. Szybko uświadamia sobie, że jej problemy są niczym w porównaniu z tym, przez co musi przechodzić jej przyjaciel
__________________________________________________________________________
"Kolejny raz, pchnięta przez wypadki losu, upadam. Przygwożdżona ciężarem    
własnych myśli, nienawiści do świata..."
__________________________________________________________________

Przyznaje bez bicia, że na początku fabuła wydawała mi się taka oklepana, ale z każdym rozdziałam zakochiwałam się w tej książce coraz bardziej. Teraz jest ona jedną z ulubionych na moich półkach. W życiu nie spodziewałam się, że "Say it" będzie niosła za sobą tyle wrażeń i emocji (biorąc jeszcze pod uwagę fakt, że nie przepadam za polskimi książkami) Pozycja ta na pierwszy rzut oka nie wnosi do naszego życia nic specjalnego, typowa młodzieżówka,  ale wystarczy trochę pomyśleć i dostrzeżemy w niej coś więcej niż historie zwykłej nastolatki. Paula Bartosiak w piękny sposób przedstawia nam prawdziwą przyjaźń damsko-męską i to jak jak cienką linią oddzielona jest nienawiść od miłości.  Nigdy nie zrozumiem bardzo negatywnych opinii na temat tej pozycji, ale cóż, każdy ma swoje zdanie nie? :) Z mojej strony to na tyle i BARDZO polecam zajrzeć do tej książki każdemu. Jestem przekonana, że nie pożałujecie, naprawdę! Jeśli już ją przeczytacie, dajcie znać jakie są Wasze wrażenia!











Ogólna ocena: 10/10

3 komentarze :

  1. świetna recenzja i zaaaakochałam się w twoich zdjęciach!! dobrze piszesz, nie spojlerujesz a zachęcasz i to się ceni, oby tak dalej :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Cudowna okładka! Coraz częściej słyszę o młodych, polskich pisarkach, które wydają swoje książki. Super! Mam nadzieję, że mi też się kiedyś uda. Świetna notka, zachęca do czytania i zaciekawia :) Pozdrawiam z bloga puchatekpisze.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ten komentarz został usunięty przez administratora bloga.

      Usuń

Szablon dla Bloggera stworzony przez Blokotka