9.2.17

"Ugly Love" - Colleen Hoover

„Tak właśnie się dzieje, gdy ktoś ci się zaczyna podobać. 
Na początku jest nikim, a potem nagle staje się wszystkim 
czy tego chcesz, czy nie”.
_______________________________________________



Tytuł: Ugly Love
Autor: Colleen Hoover
Data wydania: 13.04.2016
Wydawnictwo: Wydawnictwo Otwarte
Liczba stron: 344
Cena na okładce: 39,90zł


Hej wszystkim! Tak dawno mnie tu nie było i przepraszam tych, którzy jeszcze ze mną zostali, za tą nieobecność. Miałam natłok obowiązków w szkole jak i w domu i ostatnie o czym myślałam to czytanie książek i pisanie tutaj. Tęskniłam za tym strasznie! Ostatnio wolnego czasu miałam coraz więcej, więc przybyło książek na moich półkach. Dziś przychodzę do Was z recenzją kolejnej pozycji, a mianowicie Ugly Love od Colleen Hoover. Ci, którzy tutaj wcześniej zaglądali wiedzą, że jestem ABSOLUTNIE zakochana w powieściach Colleen i w wolnym czasie od razu po nie sięgnęłam.

Ugly Love to historia Milesa i Tate, przystojnego pilota i początkującej pielęgniarki. Pewnego dnia Tate spotyka pod drzwiami swojego mieszkania Milesa i tak rozpoczyna się ich niesamowita historia. Mimo okrutnej ciszy i muru jaki ma wybudowany w samym sobie Miles, dziewczyna nie rezygnuje z poznawania go. Sama Tate mówi dużo o sobie, o swojej przeszłości, o tym co czuje, lecz ‘chłopiec’ jest bardzo skryty i cichy. Dziewczyna liczy na coś więcej ze wspólnej znajomości, lecz on nosi w sercu zbyt dużo smutku i żalu, by ponownie się zakochać, by pozwolić sobie żyć szczęśliwie. Kiedy poznają się coraz lepiej, Miles stawia dwa warunki nie pytaj o przeszłość i nie oczekuj przyszłości, jednak z czasem cała sytuacja wymyka się spod kontroli.

__________________________________________________
Serca zaczynają szybciej bić, obietnice zostają złamane,
 reguły przestają obowiązywać…”
__________________________________________

Książkę polecam wszystkim fanom Colleen Hoover jak i tym, którzy uwielbiają książki pełne emocji! Pozycja ta jest warta uwagi i uwierzcie mi na słowo, że nawet kiedy odłożycie ją na bok, nie potraficie o niej zapomnieć. Mnie osobiście historia Tate i Milesa pochłonęła od pierwszych stron i przeczytałam ją w jeden dzień (co dla mnie jest rekordem haha). Przyznaje, że cała przeszłość Milesa bardzo mnie poruszyła, więc niech Was to zachęci i czym prędzej po nią sięgajcie, BO WARTO!! 

Jeśli już czytaliście, to co o niej myślicie? Też Was wciągnęła?












Ogólna ocena: 10/10





Brak komentarzy :

Prześlij komentarz

Szablon dla Bloggera stworzony przez Blokotka