18.2.17

"Playlist for the Dead" - Michelle Falkoff

Tego właśnie nauczyła mnie ta składanka:
jak ważne jest słuchanie
Mam nadzieję, że robię to coraz lepiej.
_________________________________________________


Tytuł: Playlist for the Dead
Autor: Michelle Falkoff
Data wydania: 4.11.2015
Wydawnictwo: Feeria Young
Liczba stron: 264
Cena na okładce: 32,90zł

Witajcie znowu na moim blogu. Dzisiaj przygotowałam dla was recenzje kolejnej książki przeczytanej w ostatnich dniach, a mianowicie jest to Playlist for the Dead autorstwa Michelle Falkoff.

Pewnego wieczoru dochodzi do sprzeczki i nieprzyjemnych sytuacji między Samem a jego najlepszym przyjacielem Haydenem. Na drugi dzień z rana Sam idzie do swojego kolegi, aby go przeprosić, jednak po wejściu do pokoju odkrywa, że on nie żyje. Nie potrafi zrozumieć dlaczego jego przyjaciel posunął się do ostatecznego rozwiązania – samobójstwa. Jedyne co znajduje w jego pobliżu to pendrive z playlistą i dołączoną karteczką:
„Dla Sama
– posłuchaj, a zrozumiesz”.

W głowie chłopaka powstaje tysiąc pytań Dlaczego to zrobił? Co się stało, że podjął taką decyzję? Dlaczego nic nie powiedział? Sam jest inteligentny, zdaje sobie sprawę, że to właśnie w tej playliście zawarta jest odpowiedź na nurtujące go pytania. Zawarta jest prawda, którą z każdą piosenką zaczyna odkrywać.


Powiem wam szczerze, że książka kompletnie mi się nie spodobała. Fakt, ogólna fabuła wydaje się bardzo ciekawa. Sam jej temat, czyli samobójstwo nastolatka, jest z pewnością intrygujący. Jednak sama nie wiem co sprawiło, że ciągnęła mi się jak ‘flaki z olejem’. Męczyłam ją i męczyłam z myślą, że jednak coś mnie zaszokuje i dostarczy pozytywnych emocji. Niestety, nie doczekałam się takiego momentu. Pomysł na książkę naprawdę dobry, jednak samo wykonanie już mniej. Może po prostu styl pisania nie przypadł mi do gustu, nie mam pojęcia. Mimo wszystko możecie zajrzeć do tej książki. Widziałam wiele pozytywnych opinii, więc może wam, w przeciwieństwie do mnie, przypadnie do gustu i nie pożałujecie! J Dajcie znać czy mieliście już z nią styczność i jakie są Wasze wrażenia!


Mimo wszystko, za książkę bardzo dziękuję księgarni internetowej lovebooks.pl, na którą Was serdecznie zapraszam. Oferują oni tysiące książek, w bardzo atrakcyjnych cenach!!








Ogólna ocena: 2/10

2 komentarze :

  1. Czytałam coś o podobnej tematyce, a dokładnie "Trzynaście powodów" Jaya Ashera. Też doceniłam pomysł, ale wykonanie było słabe. Jakoś nie mam ochoty na powtórkę z rozrywki ;)
    Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. A mi właśnie "Trzynaście powodów" strasznie się spodobało, jedna z moich ulubionych książek :p

      Usuń

Szablon dla Bloggera stworzony przez Blokotka